Alla inlägg under november 2014

Av Lisa Petersson - 28 november 2014 10:19

Asså, jag blir så arg! Igår när jag spelade SSO, kom det en tjej till mig och frågade:

"Vill du dela gubbe med mig?"

"Nej tack, jag är nöjd med min"

"men du får göra vad du vill om du köper sc (starcoins) åt mig"

"Jag vill inte betala ngt. jag har ju inte ens betalat ngt för min karaktär förutom att bli sr (star rider)"

"va!?"

"så varför skulle jag betala åt dig?"

"men jag blev hackad innan och hon solde alla mina hästar förutom den här" (man kan inte sälja alla. man måste ha minst en häst)

"men det är ju inte mitt problem"

"men snälla"

Ungefär i slutet av den chatten, skrev jag vad som hade hänt till en kompis. Då sa hon att hon ville träffa tjejen i vd-caféet, så jag sa till tjejen:

"min kompis vill träffa dig i vd-caféet"

"varför?"

"vet inte riktigt"

"SVARA!"

"men jag vet ju inte!"

"då får jag väl ringa hem och gå dit då"

"jag ska också dit, men det kan ta ett tag för jag vet inte riktigt var det är"

Hon ringde hem och jag fick leta mig ända från GDD (Gömda DinoDalen) till VD-caféet. När jag väl kom dit, såg jag att de satt där och jag såg pyttelite av vad de hade sagt i säg-chatten, men jag tror att de såg mig för helt plötsligt skriver tjejen "LÄMNA GRUPPEN!" (jag var med i den).     Lite tidigare hade jag skrivit till min kompis typ "är det ok att jag också kommer?" och när hon såg mig skrev hon vänta, så jag fick inte höra så mkt av vad som hände.

Ungefär när jag hade kommit till FP (Fort Pinta), såg jag i vän-chatten att tjejen hade skrivit igen:

"snälla, betala"

"men jag har ju redan sagt nej" "pengarna är till mina saker" "fråga ngn annan" "ok?"

"ne"

"men varför JAG?"

"för du är så fin"

"men det är ju minst 100 st som klär sig som jag"

"du kan väl betala 500sc?"

"och jag byter kläder varje dag"

"500sc= 99kr"

"jag har redan sagt nej och jag kommer inte ändra mig!"

Sen dess skrev hon inget mer... JUSTE!! Jag glömde skriva att mitt i den här sista chatten så skrev min kompis att hon hade skrivit om det i support.

SSO
Av Lisa Petersson - 16 november 2014 18:10

Tja!

 

Här har ni en bild som jag gjorde om från SSO, men inte från internet, utan jag har tagit den själv.   

Det är jag (Lisa Catlord) och min nordsvensk (Eveningmountain) utanför Fågelskrämsåsen.

Den är lite slarvigt gjord och jag kan göra bättre, men det var så mycket på bilden, så jag orkade helt enkelt inte.

Hoppas ni gillar den ändå! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken sport gillar du mest?
 Hoppning
 Dressyr
 Fälttävlan
 Kapplöpning
 Gymkhana
 Travlopp
 Rodeo
 Pole-bending
 Barrel-race
 Hästpolo

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards